Ředitel japonské základní školy Kageyama Hidea je odpovědný za unikátní výukovou matematickou metodu, kterou díky potenciálu Nintenda DS zhmotnil do atraktivní videoherní podoby. Zmíněný handheld budou hráči svírat jako knihu a k přesnému a intuitivnímu ovládání poslouží stylus a dotyková obrazovka.
Základní myšlenkou nového zábavně edukačního počinu je stimulace mozkových funkcí. Základní herní pole je tvořeno mřížkou o rozměrech 10×10 buněk (tedy rovná stovka), přičemž každá z nich reprezentuje odlišný matematický úkon, k jejímuž vyřešení vede cesta skrze správnou kombinaci číselných hodnot z postranních sloupců a řádek zmíněné mřížky. Dále můžete svá mozková centra potrápit mnoha dalšími matematickými disciplínami.
Hra nabízí:
Více informací a obrázků naleznete na oficiální internetové stránce řady Touch! Generations www.touchgenerations.cz.